خرید میز اداری
برای خرید میز اداری نکات زیادی را باید لحاظ فرمایید . ابتدا به اهمیت دکوراسیون اداری به صورت خلاصه نگاهی میاندازیم تا با اهمیت نکات خرید میز اداری مناسب آشنا شوید . در ادامه همراه تیم تحریریه آقای مبلمان باشید تا بهترین فاکتورها را برای خرید میز اداری به شما ارائه دهیم
تماس با ما
برای کسب اطلاعات بیشتر و مکالمه با مشاوران آقای مبلمان با شمارههای زیر تماس حاصل فرمایید :
” ۰۹۱۲۳۵۹۷۸۵۴ یا ۰۲۱-۷۷۲۱۳۷۳۳ یا ۰۹۱۹۸۵۹۷۱۰۸ “
اهمیت دکوراسیون اداری در عصر حاضر
اهمیت دکوراسیون اداری و مبلمان اداری در حال حاضر بسیار واضح شده است . به طور خلاصه به چرایی این موهم میپردازیم .
بسیاری از ما بیشتر ساعات روز را در محیط اداری و محل کار خودمان سپری میکنیم ، زیبایی محیط و ارگونومیک بودن لوازم و محصولات دو بحث مهم در این موضوع میباشند . ابتدا به امر زیبایی و ظاهر نگاهی میکنیم ؛ شما اگر در فضایی شیک قرار بگیرید انرژی مثبتی را میتوانید از محیط اطراف خود جذب کنید . زیبایی دکوراسیون اداری در یک مجموعه کمک میکند که روحیه پرسنل و کارکنان آنجا به شدت خوب و مناسب باشد . و در اینجا بعید است کسی از اهمیت روحیه مناسب در حین کار ، غافل باشد . رنگها و طرحها ، نور پردازی و چینش و مسائل اینچنین در حال حاضر بیشترین تاثیر را روی ظاهر محیط کار شما میگذارد . جدای از بحث بالا بردن روحیه کارکنان یک مجموعه ، برند شما در نگاه مشتریان خود و مهمانان و مراجعین نیز به بهترین شکل ثبت میشود . تحقیقات زیادی در این باره صورت گرفته که در ابتدا مراجعین به یک محیط اداری ( این موضوع فقط درمورد محیطهای اداری نیست ) با زیبایی ظاهری محیط شما ، برندتان را ارزیابی میکنند . بهتر نیست برای نشان دادن ارزش برندتان به مشتریان و مراجعین از یک دکوراسیون شیک و مناسب خودتان استفاده کنید ؟
در وهله دوم به ارگونومیک بودن مبلمان اداری میپردازیم ، کیفیت و دوام محصولات امر بسیار مهمیدر انتخاب مبلمان اداری میباشد . در شرایط موجود اگر مجموعهای قصد خرید مبلمان اداری را داشته باشد دوام و استحکامش را بسیار بیشتر از هر موضوع دیگر در دست بررسی قرار میدهد ، چرا که ممکن است سالیان متوالی از این محصولات استفاده مداوم کنند . کیفیت کلیه محصولات آقای مبلمان در بالاترین سطح خود است . ما هیچ وقت کیفت را فدای هیچ موضوع دیگری نخواهیم کرد و مثل گذشته در صدد کسب رضایت مشتریان خودمان با استفاده از دانش مهندسی و تجربه بالای استادهای حاضر در کارخانه آقای مبلمان ، هستیم . ارگونومیک بودن مبلمان اداری یعنی بهره بردن لوازم و محصولات از دانش و تکنولوژی خاص ، به طور مثال صندلی اداری باید به گ.نهای طراحی و تولید شود که کاربر در مدت زمان طولانی احساس خستگی نکند و مهم تر از همه باعث ایجاد مشکلات فیزیکی در آینده نشود . میز اداری ارگونومیک یعنی به نحوی طراحی و تولید شود که مناسب با استفاده کاربرش باشد ، فضای مناسب را در اختیارش گذاشته و از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد تا فشاری بر گردن و ستون فقرات پرسنل وارد نشود .
تشخیص امر ارگونومیک بودن و کیفیت بالای محصولات احتمالا برای بسیاری امری دشوار است چرا که شاید بسیاری از مشتریان در صنعت مبلمان اداری و دکوراسیون اداری تجربهای ندارند و در عرصههای کاری خود دانش لازم را دارند . ما در مجموعه آقای مبلمان کارشناسانمان را برای کمک به مشتریان معرفی میکنیم . کسانی که تجربه لازم را در این حوزه دارند بیشترین کمک را در انتخاب و خرید میز اداری مناسب میتوانند داشته باشند
.
حالا که با اهمیت دکوراسیون اداری آشنا شدیم بهتر است به بحث اصلی این مقاله یعنی خرید میز اداری بپردازیم ؛ در مقالهها و نوشتههای دیگر به انواع میزهای اداری ، نوع کاربردی آنها و اهمیت استفاده و سبکهای موجود و … پرداخته ایم . شما برای خرید میز اداری مراحل سادهای را پیش رو دارید . ابتدا باید به وبسایتهای موجود در زمینه مبلمان اداری نگاهی بیاندازید . بعد از مشاهده طرحهای متنوع یکی از برندهای معتبر و فعال در این عرصه را انتخاب میکنید و با کارشناسان تماس میگیرید ، آقای مبلمان در وقت مورد پسند شما کارشناسان خود را به محیط اداریتان میفرستد . کارشناسان پس از شنیدن تمام نکات از مشتری شروع به اندازه گیری محیط کرده و ابعاد را به طور دقیق یادداشت میکنند . پس از انجام این مرحله ، ابعاد محیط شما به دست طراحان آقای مبلمان سپرده میشود ، یک نقشه و پلان دوبعدی را از محیط رسم کرده و طبق خواسته و نیاز شما میز اداری مورد نیاز خودتان را در محیط چینش میکنیم . پس از ارسال این پلان به کارفرما ویرایشها ذکر شده در صورت وجود را اعمال کرده و تاییدیه نهایی برای نوع چینش محیط را دریافت میکنیم . اگر طرح خاصی مد نظر مشتریان باشد که همان طرح را با رنگ دلخواه در ادامه روند استفاده میکنیم اما اگر کارفرما از کارشناسان خواسته باشد تا طرح را خودشان و متناسب با محیط پیشنهاد دهند ، تعدادی از مدلها را طبق کاربرد ، نوع کسب و کار ، محیط و فاکتورهای دیگر به این ارائه میدهیم . در اینجا پیش فاکتوری را تنظیم کرده و به دست کارفرما میرسانیم . پس از انتخاب طرح مورد نظر، در یک مدل سه بعدی از محیط به شما داده تا تاییدیه نهایی صورت پذیرد ، پس از سپری کردن این مرحله نیز نوبت به صدور فاکتور خواهد رسید و بعد از آن طرحها به مدیریت کارخانه تسلیم خواهد شد و روند ساخت محصولات با بالاترین کیفیت در کارخانه آقای مبلمان شروع میشود . .